Toimitusehdot / Troublemaker Trading Oy


Maksutavat


Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksutapoja ovat Checkout Finland Oy:n verkkomaksupainikkeet, luottokortit, GSM-maksaminen sekä Everyday, Jousto ja Collector - palvelut.

Emme toimita tuotteitamme postiennakolla.


Checkout-palvelun maksuehdot



Toimitustavat / hinnat


Posti: Tilauksesi toimitetaan Postin välityksellä lähipostiisi tai kirjeenä kotiisi. Toimituskulut ovat 3,50 - 8 euroa, riippuen ostoskorin tuotteiden painosta ja lähetystavasta.

SmartPOST: Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi SmartPOST –pakettiautomaatista. Katso lähin automaatti. Saat paketin saapumisesta ilmoituksen tekstiviestillä. Toimituskulut 8 euroa.



Myyntialue


Verkkokaupassamme myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.


Toimitusaika


Kaikki tuotteet löytyvät varastostamme. Toimitamme tuotteesi Postin kuljetettavaksi pääsääntöisesti 1-3 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Kiireaikoina toimitus saattaa hiukan viivästyä.


Tuotteen palautus


Verkkokaupan kautta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista lähetyskuluista.
Kuluttajalla on velvollisuus ilmoittaa kaupan peruuttamisesta 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Kopioi allaoleva tekstirunko ja täytä puuttuvat kohdat. 

Lähetä ilmoitus sähköpostilla osoitteeseen: asiakaspalvelu@troublemaker.fi


Troublemaker Trading Oy
Urheilukentäntie 12
24910 Halikko as


Ilmoitan että haluan peruuttaa tekemäni sopimuksen joka koskee seuraavien tavaroiden toimittamista:
Tilauspäivä ja vastaanottopäivä:
Kuluttajan nimi:
Kuluttajan osoite:
Päiväys: 


Jos kuluttaja peruuttaa kaupan, hänen on palautettava tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää esimerkiksi palautuskuitilla, että tavara on palautettu määräajassa.

Palautusoikeus EI koske seuraavia tuoteryhmiä: alushousut, sukat, sukkahousut, korvakorut ja tiarat.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä, myyntikunnossa olevia tuotteita. Tuotteiden tulee olla puhtaita, pölyttömiä, karvattomia, ehjiä ja pesemättömiä.

Mikäli tuotteet ovat palautettaessa myyntikelvottomia, vaikkapa eläinten karvojen tai näkyvän pölyn vuoksi, emme ota tuotetta vastaan. Jos palautettu tuote on myyntikelvoton, veloitamme palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä aiheutuneet kulut. Palautusta tehdessäsi täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja lisää se pakettiin.

Pakkaa tuote mieluiten samaan pakettiin jossa se on toimitettu. Sulje paketti huolellisesti niin ettei tuote pääse putoamaan paketista tai likaantumaan.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia emmekä noutamatta jääneitä postipaketteja.


Toimituksessa rikkoontuneen lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys asiakaspalveluumme, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.
Yhteystietomme

Troublemaker Trading Oy
Urheilukentäntie 12
24910 Halikko as

Puh. (pyrimme vastaamaan arkisin klo 12-16) 044-0488334

Parhaiten tavoitat meidät sähköpostitse:

asiakaspalvelu@troublemaker.fi